Elevator auto 2 coloane cu brate Asimetrice VS. Elevator 2 coloane cu brate Simetrice

Elevator auto 2 coloane cu brate Asimetrice VS. Elevator 2 coloane cu brate Simetrice

  • Created Date: 2018-08-14
  • Hits: 1616

Brațele frontale în trei (3) segmente pot fi reduse la o lungime mai mică decât cea pentru brațele în două (2) segmente, ceea ce facilitează poziționarea discurilor reglabile de pe brațele frontale sub punctele de ridicare corecte al multor vehicule cu ampatament scurt.

Asimetric
  Acest termen se aplică configurației brațelor unui elevator si este de obicei asociat cu elevatoarele care facilitează intrarea și ieșirea din mașina. Mulți distribuitori de vor să vă facă să credeți că este posibilă „blocarea” clientului în interiorul mașinii dacă bratele nu sunt asimetrice această ipoteză este ridicolă.

Permiteți-ne să vă explicăm:
Elevatoarele auto cu 2 coloane ce se monteaza pe suprafata betonului fabricate in Europa NU erau potrivite si pentru Statele unite deoarece mașinile erau (și sunt) mai mici în Europa decât peste ocean. In Europa Elevatoarele cu 2 coloane puteau fi mai înguste și era necesar să susțină o greutate mai mică în Europa decât in SUA.
Centrele de service auto din SUA depindeau foarte mult de elevatoarele ingropate in anii 70, cele supraterane nefiind foarte populare în Statele Unite. În anii 1980, multe elevatoare ingropate  au început să se deterioreze din cauza umeditatii și să aibă scurgeri de ulei.  Era necesară înlocuirea acestor elevatoare.  Multe centre de service din SUA nici nu își doreau să cheltuiască bani cu „săparea” pentru elevatoarele ingropate (subterane) sau înlocuirea acestora. Aceste centre de service auto erau de asemenea, preocupate de aspectele de mediu, aici Producatorii Europeni au prins momentul potrivit fiind in avantaj semnificativ fata de SUA tinand cont ca inginerii Europeni deja aveau o experienta mult mai mare decat omologii sai in proiectarea elevatoarelor auto cu 2 coloane si ofereau o opțiune mai sigură și mai economică vs. Elevatoarele auto Ingropate (subterane), cu un „timp de așteptare a montajului” mult mai scurt .
  La primele comenzi primite din SUA pentru elevatoare cu 2 coloane ingineri europeni impreuna cu clientii americani au proiectat un model de elevator 2 coloane potrivit latimii si greutatii masinilor din statele unite insa dupa primele livrari au constatat o problemă descoperită la înlocuirea elevatoarelor ingropate (subterane) cu un elevatoarele 2 coloane, problema era lățimea totală a elevatorului cu 2 coloane. Lățimea unei casete a elevatorului ingropat obișnuit este de 3 metri. Media lățimei totale exterioare a unui elevator cu 2 coloane (suprateran) simetric a fost situată între 3,30-3,70 metri.
Sa dovedit ca Elevatoarele cu 2 coloane ocupau un spatiu mai mare ce nu mai putea fi utilizat eficient fiind montate pe gropile (casetele) umplute cu beton a fostelor elevatoare pe cilindri (ingropate).

  Pentru a soluționa această problemă, producătorii de Elevatoare 2 coloane erau nevoiti să reducă lățimea totală a elevatoarelor cu 2 coloane . Atunci când lățimea coloanei exterioare a fost redusă pana la 300 centimetri (3 metri), coloanele elevatoarelor se potriveau perfect în fosta caseta a elevatorului ingropat (subteran) de 3 metri. Cu toate acestea, distanța dintre interiorul acestor coloane înguste și proiectarea brațului simetric (toate cele patru brațe sunt de lungime egală) a îngreunat ieșirea și intrarea în mașină.
  Insa Inginerii europeni au proiectat o configurație alternativă care poate permite instalarea mai apropiată celor 2 coloane, ei au adus modificari carucioarelor, coloanelor si bratelor  elevatorului pozitionandu-le intoarse usor spre spatele masinii pentru a putea apropia cele 2 coloane si pentru a permite accesul facil in mașină, toate cele patru brațe se mutau cu fața către „spatele”masinii. Vehiculul se deplasa în față intre coloane cu aproximativ 30% din mașină,  și aproximativ 70% în spatele coloanei. Brațele mai scurte erau trase către față iar discurile reglabile se poziționau pe punctele de ridicare adecvate. Apoi brațele posterioare erau trase către față la punctele de ridicare adecvate vehiculului pentru partea din spate. Această configurație permitea deschiderea largă (la majoritatea vehiculelor) a portierei șoferului și acces mai ușor la interiorul vehiculului.
La puțin timp insa Inginerii europeni au descoperit o uzura avansata la carucioarele elevatoarelor plus imposibilitatea de susținere a greutății echilibrat .

  Cealaltă alternativă (modul în care ne construim noi Elevatoarele) este mărirea rezistenței coloanelor și a cărucioarelor prin proiectarea și adăugarea de mai mult oțel. În cazul în care coloanele și cărucioarele sunt construite pentru  „categoria grea de autovehicule ”, nu va fi necesară „rotirea” coloanelor și reducerea lățimii. Elevatoarele cu 2 coloane Reihmann NU au coloane „rotite”. Coloanele noastre simetrice se potrivesc perfect și vehiculelor mai late inclusiv microbuze ce permit intrarea și ieșirea din masini fara probleme.

Niciun elevator auto standard nu poate inlocui UN ADEVĂRAT ELEVATOR CU BRATE ASIMETRICE DIN 3 SEGMENTE!

Pentru a „cala” în mod adecvat orice vehicul pe un elevator auto 2 coloane cu brate asimetrice; brațele lungi trebuie să indice spre spatele vehiculului iar bratele scurte vor fi calate pe fata acolo unde este situat motorul masinii (dupa caz) si greutatea este mai mare . Vehiculul este deplasat înainte, între coloane și roțile din față ale vehiculului sunt amplasate astfel încât bratele scurte din 3 segmente „să treacă ușor” la puncele de calare.
Tampoanele de pe brațul posterior pot fi poziționate pentru a adapta punctele de ridicare alternative.

Avantajele la Calare :
Toate cele patru brațe asimetrice sunt deschise la maxim în poziția corectă pentru miscarea vehiculului prin coloane
Cele două brațe frontale din 3 segmente mai scurte vor fi mutate la 90 de grade de coloană, iar discurile reglabile  sunt poziționate în punctele de ridicare frontală ale vehiculului. Cele două brațe posterioare mai lungi sunt apoi mutate pentru a permite discurilor reaglabile poziționarea sub punctele posterioare corecte de ridicare a vehiculului.

Simetrice: Acest termen se aplică  brațelor unui elevator auto 2 coloane. Brațele simetrice pot fi extinse sau retrase astfel încât toate cele patru brațe să aibă aceeași lungime. Puteți ajusta brațele simetrice pentru a deveni „oarecum” asimetrice, însă brațele simetrice sunt concepute, în principal, pentru ridicarea vehiculuui cu centru de greutate egal .
Dacă ridicați camionete, dube sau orice alt tip e vehicul „mai lung” cu o „sarcină” în spate, atunci bratele simetrice va vor ajuta . Elevatoarele noastre pot fi configurate cu brate atat simetrice cat si asimetrice

Elevator cu brate Asimetrice: Acest termen este folosit pentru a descrie configurația brațelor a multora dintre elevatoarele noastre Rehmann.
Brațele frontale pot fi retrase pentru (mașini mici) și apoi extinse complet la lungimea brațului posterior, pentru ridicarea unui vehicul cu ampatament mai lung (camionete).
Brațele frontale în trei (3) segmente pot fi reduse la o lungime mai mică decât cea pentru brațele în două (2) segmente, ceea ce facilitează poziționarea discurilor reglabile de pe brațele frontale sub punctele de ridicare corecte al multor vehicule cu ampatament scurt.
Comparația dintre Elevator cu traversa pe sus și Elevatoare cu traversa pe jos ; 
Un Elevator doua coloane cu traversa pe sus oferă mai multă stabilitate decât elevatorul cu 2 coloane traversa pe jos. Primul motiv foarte important pentru care ar trebui să se folosească  elevatoare auto 2 coloane cu traversa pe sus etse Stabilitatea care o ofera acestea la ridicarea vehiculelor mai grele sau microbuzelor într-o configurație asimetrică „REALĂ” a greutatii (30/70) %. Greutatea unui vehicul trebuie distribuită în mod egal pe un elevator auto 2 coloane . Operatorul trebuie să rețină că, indiferent dacă vehiculul este ridicat, fie într-o configurație simetrică, fie asimetrică, greutatea vehiculului trebuie să fie distribuită uniform pe fiecare din cele patru brațe.

Leave A Comment


MENIU